Vardag

Mycket har inte hänt på stenen, har jobbat i baren en del på Le Meriden. Vilket har gått förvånansvärt bra. Det är bara att byta ut Tom Cruise i Cocktail and dreams mot mig. Anytime. Sedan har jag börjat designa och lägga upp ideer för grannens nattklubb vilket är ett roligt projekt det med. Sedan har jag läst på kursen i hemstyling och dekoration rätt mycket då det kommit 3 nya moduler :D Och så får vi inte glömma boken jag skriver på, vilket jag kanske är klar med 2013 med god tur. Nej men har inget att klaga på allt flyter på i sin egen ordning. Har mycket att klura ut och få iordning men allt brukar ju lösa sig ändå alltid :) Idag ska jag hundpassa min grannes hund Bruce och ta en lång promenad ska bli riktigt mysigt. Men nu ska jag göra mig redo att gå och handla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0